25 Ocak 2011 Salı

Islak ıslıkları ıskalamak

Diyorum ki bir ıslık çalsam şöyle gökyüzüne doğru, şu havaları protesto etsem.. Mikail kulaklarımı çeker mi dersiniz? Ah o kulaklar çekilecek olsaydı eğer en yetkili mercii tarafından, çoktan çekilirdi. Hoş, çekildiğine inananlar da oldu 17 Ağustos depremiyle. "Tanrı bizi cezalandırdı" Oops. Tanrı dedim bağışlayın, Allah demek istiyorum. Aa bi' de "oops" demişim, Britanya'nın köpeği gibi.

Tek bir paragrafta can sıkan, saçmasapan 3-5 farklı şeyi karıştırabilmek de bir Türk genci için pek kolay bu ülkede. Malzeme çok, can sıkacak nesne çok, eh duygusal insanlarız bi de. Sinirli, duygusal ve duyarlı. Hem sinirli hem duyarlı olunca da zor oluyor hocam. Sanırım bunu çözmüş olacağız ki, duyarlı kısımları törpüleyip sinirli kısımlarla yola devam ediyoruz.

Ne diyordum? Islık. Beceremiyorum da bi' türlü. Bana kendisini protesto etme lüksünü bahşeden sevgili Tanrı'ma buradan teşekkür etmek istiyorum. O bile protestolarıma, isyan çığlıklarıma karışmazken; bana özgür irademin gözünü çıkarma fırsatı veriyorken, bir insan evladının çıkıp bu hakkı elimden alması ve beni yaptırımlarıyla boğması fıkra gibi desem değil, şaka desem hiç değil. Can sıkıcı olduğu kesin. Can boğucu.

Tanrı adını en çok Tanrıcılık oynayan insanlar alıyor ağzına. Herkes çok biliyor, çok tanıyor O'nun sevgisini sanki de; bir ahkam kesmeler, diğerlerine ceza vermeler, ders vermeler.. Yapma canım, yapma arkadaşım.

Hayır geldiniz donlarımıza kadar girdiniz, memurundan emekçisine, öğrencisinden ev hanımına kadar herkes neyini satacağını şaşırdı hayatta kalabilmek için; görüyorum sağda solda sürekli bir "ikinci el neyim varsa satıyorum" ilanlarını, kalkıyor bir de şu insanların ıslıklarına cezalar veriyor, peşlerine düşüyorsunuz. Valiler veliler işi gücü bırakıp, takılan 24 kameranın görüntülerinden suçlu(!)ları arıyorsunuz.

İkinci el demişken, ben de satıyorum neyim varsa. Dolabı boşaltıyorum. Fatura da kesiyorum ha, maliyecileri toplamayın başıma.

Fiyuvv fivv.. Biri bana ıslık çalmayı öğretebilir mi? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder