25 Ocak 2011 Salı

İçkiyle arası olanlar olmayanlara anlatsın!

İçkiyle arası olanlar olmayanlara anlatsın. Desin ki "kardeşim ben sinirli ve dertli adamım, arada bi duble içmezsem hayatım zindan olur, başa çıkamam bu yeni düzenle."

Başka bir tanesi de: "Hafız, ne ararsın Tanrı ile aramd.." Tamam tamam, bunu demesin. Bunu ağzını açacak olan ilk kişi diyecek zaten, o kesin. Bizim adamımız daha değişik bir şeyler desin, misal; "Şimdi ben içiyorum ya bu zıkkımı arada, hah. Kimseye de zararım yok ya benim. Özgür iradem var, seçimlerim var ve bin yaşında bir yetişkinim ya hani? Hah işte orda dur, başka bi' şey diyesim yok."

Anlamaz ki? Devam etsinler: "Bak güzel kardeşim, alkol sınırındaki 24 yaşın hiçbir hukuki dayanağı yok. Hani paşa paşa keyfimiz böyle istiyor deyin bari, o da yok."

Hoca durur mu, o da yapıştırır cevabı: "Tencere bile doğurdu üstad, sen hala doğuramadın halifeliği, ha gayret."

Çok sıkılıyorum çok. İçkiyle de aram yok ha, derdim sıkıntım o değil. Hayırlısı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder